Teknisk assistance
fischers kompetencer.
Teknisk assistance
Hotline specialistrådgivning

Dine kontaktpersoner i teknisk rådgivning

Hotlinetider Man-Tors 8.00-16.00 l Fred 8.00-14.00

Det etablerede navn for entreprenører og bygningsingeniører

  • Vi hjælper entreprenører og bygningsingeniører med at spare tid og omkostninger effektivt, hvilket påvirker alle stadier af projektet.
  • Samarbejdet begynder ideelt allerede i under ankerspecifikationen, under dimensionering af specielle konstruktioner og under testopsætninger.
  • Med nyhedsbrev, mails og personlig kontakt informerer vi løbende alle kundens entreprenører og bygningsingeniører.
  • Den gennemarbejdede software fischer FIXPERIENCE er selvfølgelig en del af planlægningen.

fischer specialister i salgsstyrken

  • Vi supporterer vores kunder direkte på byggepladsen. Vi rådgiver og hjælper med praktiske detaljer. Vi laver udtrækstest på stedet. Især til vanskelige byggematerialer, som en ekstra tryghed.
  • Nødvendig, ikke kun for sikkerheden: I samarbejde med vores kunder udvikler vi effektive og økonomiske løsninger på stedet. Konstruktionsprocesserne bliver optimeret og aktuelle forhold på byggepladsen tages i betragtning.


Problemløsende ekspertise med fischers specialister

  • Det samme gælder over telefonen: Vores teknikere har lang praktisk og teoretisk erfaring og ved, hvordan markedets krav skal imødekommes.
  • Vi er pålidelige kontaktpersoner for vores kunder, uanset om de vil tale om byggematerialer, belastninger, ankerdesign, forankringsemner, godkendelser eller trækonstruktioner.
  • Vores specialister er glade for at besvare spørgsmål omkring udbud.
  • Storskala projekter kræver især befæstigelses-knowhow. På forespørgsel vil en af fischers eksperter være en fast del af byggepladsens ledelsesteam.
sc10-cd-2